tifyty

pure Java, what else ?

2012 in review

Elkészültek a 2012 évre a blog statisztikái. A képre kattintva lehet ezeket megtekinteni.

Érdekes, hogy pont a Többszörös öröklődés az a cikk, amelyiket a legtöbben olvasták. (És most, hogy ide belinkeltem, egy csomóan újra megnézik, tehát torzul a statisztika.) Én azt gondoltam, hogy nem ez a legérdekesebb, hanem más cikkek. De hát nem csak arról szól ez a blog, hogy az olvasók okuljanak: én még többet tanulok belőle.

Talán nem meglepő, hogy a legtöbb látogató Magyarországról jött a blog-ra. Bár, hogy ennek mi lehet az oka…

És végül, de nem utolsó sorban köszönöm a TOP kommentelőknek, hogy aktívan hozzájárultak 2012-ben a blog sikeréhez. És siker alatt nem azt értem, amit a statisztika mutat, hanem ami a statisztika mögött van, vagyis Ti.

BUÉK.

One response to “2012 in review

  1. Mefi január 4, 2013 1:42 de.

    Boldog újévet! 🙂

Vélemény, hozzászólás?

